فاکتور دوم | اینترنت‌وبسایت رقبا، دوست امداد کننده شما مدام ممکن طراحی سایت در مشهد وجود ندارد ما بعداز نشر هر محتوایی بتونیم سؤال‌های کاربرها رو در مورد با موضوعی که نوشتیم ببینیم و یا این که حتی یک کمپانی seo با وب سایت نو تأسیس هستیم و هنوز نتونستیم به رتبه‌ای برسیم که تعامل با استفاده کننده هارو اخذ کرده باشیم و ازمون سؤالی پرسیده گردیده باشه.

برای همین رمز زدن به وبسایت‌های رقبا و پژوهش قسمت نظراتشون می‌تونه به ما تو این قضیه امداد بکنه و سبب بشه پیش از اینکه استفاده کننده سؤالی پرسیده باشه ما پاسخ رو فراهم کرده باشیم.

فاکتور سوم | بی آلایش و کاربردی بنویسیم

فرصت تایپ کردن کاغذ سوال های متداول خیلی تخصصی توضیح ندیم و از اصطلاحات انگلیسی تلاش کنیم استعمال نکنیم و در صورتی‌که مساوی فارسیش وجود داره از معادلش به کارگیری کنیم. فرصت تایپ کردن برگه سوال ها متداول کوشش کنیم طوری بنویسیم که انگاری سؤال خودمون است و داریم از یک فرد حقیقی وواقعی سؤال می پرسیم. از جمله به دو سؤال ذیل توجه فرمایید:

۱- اینجانب چطوری می‌تونم بک پیوند بسازم؟

۲- طرز ساختن بک لینک و پیوند به چه شکل میباشد؟

شاید گزینه دوم به نظرمون عالی باشه اما کاربرها تعامل بیشتری با جملاتی مثل آیتم اولیه پیدا می‌کنن و این مدل تایپ کردن سبب میشه مخاطب پندار کنه انگار خودش داره از ما سؤال می‌کنه.

نکته: ممکن میباشد به جهت نوع مارک و مخاطبانی که دارید نتونید عامیانه سؤالات استفاده کننده هاتون رو بنویسید، در‌این‌صورت می‌تونید از به عبارتی شرایط قانونی استعمال فرمائید اما ترجیح به‌این است که از موقعیت عامیانه به کار گیری کنیم.

عالی می‌باشد سوال ها متداول رو به طور سؤالی مطرح کنیم و از پوسته‌های تحت برای سؤالاتمون استعمال کنیم:

چطوری می‌تونم ——— کنم؟

می‌تونم ————؟

——– اینجانب چیست؟

چطور ——-؟

کدام یک ——–؟

چه چیزی ———؟

چه مجال ———؟

کجا ——-؟

آیا می‌تونم ———؟

چرا ———–؟

فاکتور چهارم | استعمال از توصیه های گوگل

یک کدام از شایسته ترین شیوه‌هایی که می‌تونیم متوجه بشیم چه سؤال‌هایی مالامال کاوش می‌باشند و کاربرها بیشتر به دنبالشون هستن، به کارگیری از پیشنهادهای گوگل است.

باطن گوگل با کاوش بخشی از سؤال مثله همین عکس ” چطور seo ” می‌تونیم پیشنهادهای گوگل رو ببینیم و همونطور که می‌دونیم گوگل به ما حاصل لبریز کاوش رو نشون میده، پس می‌تونیم از همین مفاد برای شیت سوالهای متداول خودمون به کار گیری کنیم.

فاکتور پنجم | سوالهای متداول رو مجموعه‌بندی کنیم

در‌حالتی که قصد داریم باطن ورقه‌ای به یک سری سؤال متداول پاسخ بدیم عالی می‌باشد که گروه‌بندی شون کنیم. به صورت نمونه ما قصد داریم چند سؤال در مورد با پیوند داخلی و یک‌سری سؤال درباره ی با پیوند فرنگی درون ورقه‌ای قرار بدیم، عالی است به دو گروه‌بندی تقسیم کنیم و استفاده کننده رو حیران نکنیم و مثله آیتم پایین فعالیت کنیم.

بهینه سازی داخلی : نصیب لینک و پیوند داخلی

چطور پیوند داخلی بسازم؟

تعدادی تا لینک و پیوند داخلی بایستی برای هر مقاله قرار بدم؟

سئو آف پیج : قسمت پیوند فرنگی

از کجاها بک لینک و پیوند کیفیت خوب بگیرم؟

بک پیوند فالو اساسی تره یا این که نوفالو؟

فاکتور ششم | پربازدیدترین هارو معلوم کنیم

مدام در میان سؤالات تعدادی از اون ها از سایر پر طرفدار ترن و معمولاً سؤالات همگانی هستن. برای همین سوال های متداولی که بیشترین بازدید رو دارن و بیشتر از سؤالات دیگه پرسیده شدن رو با رنگ متعدد یا این که تغییر و تحول سایز معلوم فرمایید و در هر کاغذ قرار بدید تا کاربرها با مراجعه به هر شیت بتونن به سؤالات دسترسی داشته باشن.

فاکتور هفتم | در شکل نیاز باطن پاسخ هامون لینک و پیوند بزاریم

در صورتیکه سؤال‌هایی دارین که نمی‌تونید پاسخ هاشو در پوسته یک متن کوتاه بنویسید براش لینک و پیوند بزارید. گذشته اینکه پیوند بزارید به مخاطب یک توضیح کوتاه بدید و سپس به دنبال پیوند بزارید به صورت نمونه:

ارائه سرویس ها بهینه سازی تارنما به اینجانب چجوریه؟ برای به چنگ آوردن سرویس ها بهینه سازی و اگاهی از اون میتونین فلان نوشته‌ی علمی رو تفحص کنین.

اسکریمینگ فراگ و نحوه ایجاد آن برای محتوای چندرسانه‌ای

طراحی سوالات متداول در سایت

پیوند ,کنیم ,سؤال ,متداول ,لینک ,سؤالات ,استفاده کننده ,تایپ کردن ,پیوند داخلی ,پیوند بزارید ,بهینه سازی
مشخصات
آخرین جستجو ها